Virale nieuwe soorten koffie, blijkbaar
Bij Buzzfeed leerden we een nieuw woord kennen: de Appuccino. Dat is blijkbaar een trend die ontstaan is, als gevolg van het succes van online bestellen tijdens de lockdown.
Maar meer in het bijzonder is het een combinatie van online bestellen, met virale filmpjes op TikTok.
Sommigen maken er namelijk een sport van om heel speciale bestellingen voor hun Starbucks koffie door te geven via de app. En daar dan over te snoeven via TikTok. Waarna de Starbucks barista die de bestelling moet klaarmaken, zich gaat beklagen over de ingewikkelde bestelling - uiteraard ook via TikTok.
Dit alles, zo vertelt Buzzfeed, is eigenlijk mogelijk omdat de app van Starbucks het toevoegen van allerlei extraatjes om tot een super-gepersonaliseerde koffie te komen, niet alleen mogelijk maar ook heel gemakkelijk maakt. Bovendien kan je nu in alle discretie extraatjes toevoegen waarvoor je je misschien zou schamen indien je je bestelling live in een Starbucks zelf zou moeten doorgeven.
Zo zie je maar: het virus en de daaropvolgende de lockdown heeft heel wat op zijn geweten!
https://www.buzzfeednews.com/article/katienotopoulos/appucci ...
|